Afspraken en regels

Hoofdregel: Zorg dat je zelf prettig kunt spelen en werken en dat anderen dat kunnen.

Je hebt zorg voor jezelf en anderen.

(Hier schop je niet en hier laat je je niet schoppen. Hier sla je niet en hier laat je je niet slaan. Hier scheld je niet en hier laat je niet op je schelden. Als iemand laat merken dat hij iets niet leuk vindt, STOP je)!

Spel en werk moet rustig kunnen verlopen. (Hier pak je geen spullen waar anderen mee aan het werken of spelen zijn, zonder het te vragen. Leg materiaal altijd terug op zijn plaats. Jouw geluid mag anderen niet storen. In school loop je rustig. Je bent zuinig op het materiaal en de omgeving.)

Groep 5678 komen woensdagmorgen en donderdagmiddag op de fiets naar school. Ze gaan dan naar ‘De Spronk’ in Vledder om te gymmen. Bij slecht weer maken we gebruik van onze eigen

sportzaal. Tijdens het zomerseizoen als ‘het Bosbad’ in Vledder open is gaan de groepen 5 t/m 8 één keer per week, op de donderdagmiddag, zwemmen. Ze krijgen dan zwemles van het badpersoneel.