Ik heb een potje met vet

Het is al bijna weer zover! De Avondvierdaagse (A4D) gaat op maandag 30 mei weer van start. Gezellig met zijn allen liedjes zingen en door de wijken lopen. Onderweg genieten van wat lekkers. Wie wil er nou niet meedoen? De OR organiseert dit jaar opnieuw de A4D voor De Heidehoek. Iedereen kan meedoen. Je kan 5 km per avond lopen en voor de stevige wandelaars onder ons 10 km per avond (vanaf groep 6). De kosten zijn 6,50 euro per deelnemer, begeleiders (verplicht) zijn gratis. De inschrijvingen zijn op woensdag 18 mei van 08.30 tot 08.45 uur en op donderdag 19 mei van 15.00 tot 15.15 uur bij de ingang van de onderbouw. Deze week krijgen de kinderen meer informatie en het inschrijfformulier mee naar huis. We hopen dat er veel enthousiaste leerlingen meelopen zodat we er een paar gezellige avonden van gaan maken!

Organisatie van de A4D